- Wat is er mis met het variabele energiecontract?
- Hoe kan het dat dit wijzigingsbeding er is gekomen? Heeft de Consumentenbond zich hier niet tegen verzet?
- Hoe weet ik welke schade ik heb geleden?
- Wat gaan de Consumentenbond en ConsumentenClaim doen?
- Waarom starten jullie niet meteen een claim?
- Wat gebeurt er als ik aanspraak wil maken op een schadevergoeding? En is dit gratis?
- Kan ik mij voor meerdere energieleveranciers aanmelden?
- Kan ik me ook aanmelden als ik een variabel contract heb bij een andere energieleverancier dan Vattenfall?
- Ik heb een dynamisch contract, kan ik me dan ook aanmelden?
- Wanneer moet ik een variabel energiecontract hebben gehad om mij aan te kunnen melden?
- Ik heb me al aangemeld bij een andere claim. Kan ik me toch bij jullie aanmelden?
- Wanneer start het meldpunt?
- Hoe word ik op de hoogte gehouden van het verloop van deze actie?
- Wie kan zich aanmelden?
- Waar kan ik mijzelf aanmelden?
- Is het aanmelden gratis?
- Ik wil me graag aanmelden, maar ik heb geen e-mailadres
- Welke gegevens heb ik nodig bij mijn aanmelding?
- Krijg ik een bevestiging van mijn aanmelding?
- Tot welk moment kan ik me aanmelden?
- Het lukt me niet om aan te melden. Wat moet ik doen?
- Ben je erfgenaam van iemand die een variabel energiecontract had?
- Mijn energiecontract is afgesloten door onze Vereniging van Eigenaren (=VvE). Kan de Vereniging van Eigenaren zich aanmelden?
- Hoe ziet de samenwerking met Vereniging Eigen Huis eruit?
- Ik heb me aangemeld bij het meldpunt van de Consumentenbond. Kan ik me ook bij het meldpunt van Vereniging Eigen Huis aanmelden?