- Hoe kan ik inloggen?
- Ik krijg bij het aanmelden een melding dat mijn e-mailadres niet geldig is. Hoe los ik dit op?
- Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
- De link in de verificatie e-mail werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het lukt mij niet om in te loggen. Wat moet ik doen?
- Ik heb nog geen wachtwoord. Wat moet ik doen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
- Ik heb een nieuw e-mailadres en kan niet meer inloggen. Wat moet ik doen?
- Ik heb gegevens ingevoerd op de website, maar ik kan deze niet terugvinden in mijn dossier.
- Ik heb een fout gemaakt bij het aanmelden. Hoe pas ik dit aan?
- Ik kan het bestand niet uploaden/krijg een foutmelding. Wat nu?
- E-mails van Consumentenbond Claimservice komen terecht in de ongewenste map. Wat kan ik doen?