Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Claimservice Helpcenter
  • Terug naar Claimservice.nl
  • Terug naar Claimservice.nl
  • Over de voorstellen van ASR/Aegon
  • Over de Woekerpolis-claim
  • Over de voortgang schikkingen - Woekerpolis-claim
  • Over de overige claims
  • Over de stand van zaken van claims
  • Over het aanmelden/inloggen
  1. Claimservice
  2. Over het aanmelden/inloggen
  3. Vragen over technische problemen

Vragen over technische problemen

  • Hoe kan ik inloggen?
  • Ik krijg bij het aanmelden een melding dat mijn e-mailadres niet geldig is. Hoe los ik dit op?
  • Ik heb geen verificatie e-mail ontvangen. Wat moet ik doen?
  • De link in de verificatie e-mail werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Het lukt mij niet om in te loggen. Wat moet ik doen?
  • Ik heb nog geen wachtwoord. Wat moet ik doen?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
  • Ik heb een nieuw e-mailadres en kan niet meer inloggen. Wat moet ik doen?
  • Ik heb gegevens ingevoerd op de website, maar ik kan deze niet terugvinden in mijn dossier.
  • Ik heb een fout gemaakt bij het aanmelden. Hoe pas ik dit aan?
  • Ik kan het bestand niet uploaden/krijg een foutmelding. Wat nu?
  • E-mails van Consumentenbond Claimservice komen terecht in de ongewenste map. Wat kan ik doen?
Contact Claims Over ons Privacyverklaring Cookiebeleid
© Copyright 2024