- Wat is er mis met het variabele energiecontract?
- Hoe kan het dat dit wijzigingsbeding er is gekomen? Heeft de Consumentenbond zich hier niet tegen verzet?
- Waarom nu pas een claim als dit al sinds 2017 speelt?
- Hoe weet ik welke schade ik heb geleden?
- Wat gaan Consumer Competition Claims, de Consumentenbond en Vereniging Eigen Huis doen?
- Wat is het aandeel van de Consumentenbond en Vereniging Eigen Huis in deze claim?
- Wie kunnen zich aanmelden?
- Hoe kan ik mij aanmelden?
- Moet ik lid zijn of worden van de Consumentenbond en/of Vereniging Eigen Huis om mee te doen met de claim?
- Wat kost deelname aan de Energie Claim Variabele energiecontracten?
- Hoe kan ik mij afmelden?
- Ik heb me al aangemeld bij het meldpunt van de Consumentenbond. Moet ik me nu opnieuw aanmelden bij de claim?
- Hoe word ik op de hoogte gehouden van het verloop van deze claim?
- Wie zijn de samenwerkende partijen?
- Wat is de Consumentenbond Claimservice?
- Kan een VvE zich aanmelden voor deze claim?
- Ik heb een vast contract gehad, maar moest later overstappen op variabel. Kan ik ook meedoen met de claim?
- Wat als ik verhuisd ben of van leverancier ben gewisseld?
- Hoe kom ik erachter wat voor energiecontract ik heb (gehad)?
- Wat gebeurt er met mijn gegevens na aanmelding?
- Hoelang duurt het voor ik iets hoor?
- Heb je een andere vraag over de Energie Claim?